- Nola erabili IKTak matematikako klasean?
- Ze eragin du curriculumean?
- Irakasleak prestakuntza berezia behar al du?
2007/03/09
Matematikan IKTak erabili
Antonio Pérez Sanz, Matematikako irakaslea Sestaoko Berritzegunean egon da. Madrileko Salvador Dalí Institutuko partaide honek, Santiago Fernandezen galderei erantzuten saiatu da:
2007/03/08
Martxoak 8: ametsa eta egia
Amparo Tomerekin amets egiten hasi eta gero, zapatak ipinita, bidean ibiltzen hasiko gara. Bartzelonako Balorreen Hezkuntza programako arduradunak hitz lauz esaten digu.
Eskola (eta gizarte hobeago bat) pentsatuko dugu, jarraian egiten hasteko.
Eskola (eta gizarte hobeago bat) pentsatuko dugu, jarraian egiten hasteko.
Etiketak:
bizikidetza,
emakumea,
naro,
valores
Martxoaren 8a: Reyitaren istorioa
Gaur ospatzeko eguna bada ere, hausnarkeka egiteko ere une aproposa da. Ahaztu edota ezezagunak izan diren emakumeen istoriak entzuteko momentua hain zuzen ere.
Gure eskolan egunari irudiak jartzeko El viaje de Reyita izeneko istorioa aukeratu dugu.
Gure eskolan egunari irudiak jartzeko El viaje de Reyita izeneko istorioa aukeratu dugu.
Bizitrebezien promozioa
Naro Foroaren barruan, Bizitzarako Trebezien promoziorako programak parte garrantzitsua hartu zuen. Hona hemen programaren promoziorako bideo laburra. Iraupena: 4:08
Naro foroaren aurkezpena hezkuntzan
Neli Zaitegi, Elkarbizitzarako trebezien programaren arduradun bezala, NARO foroaren aurkezpena egiten du.Iraupena 5:50
Mari Jose Urruzola pertsona bezala
Mari Jose Urruzolari beste galdera bat egin genion Naro Foroaren materialetarako: Zer egin pertsona mailan?
Bere erantzuna zehatza eta oparoa da era berean. Ez galdu detailerik ere, bere gogoetak merezi du eta. Iraupena: 11:47
Bere erantzuna zehatza eta oparoa da era berean. Ez galdu detailerik ere, bere gogoetak merezi du eta. Iraupena: 11:47
Mari Jose Urruzolaren irakatsiak
Martxoaren 8an Mari Jose Urruzolaren hitzak berebiziko oihartzuna daukate: urtero urtero
Naro foroaren materialetan ekarpen garrantzitsu hau utzi zigun: zer egin dezakegu hezkuntzako profesionalak? Hona hemen bere aholkuak:
- bere proposamenak,
- bere azterketa zorrotzak eta
- bere irakatsiak
Naro foroaren materialetan ekarpen garrantzitsu hau utzi zigun: zer egin dezakegu hezkuntzako profesionalak? Hona hemen bere aholkuak:
Etiketak:
bizikidetza,
emakumea,
josi,
naro,
valores
Martxoak 8an Amparo Tomerekin
Amparo Tomé Bartzelonako Udaletxo Balorren Hezkuntza programaren arduradunak, bizitzarako trebezien ikuspuntua aberasten du.
NARO foroaren barruan egin zen, 2005. urtean. Amparorekin batera, beste emakumeren iritziak eta proposamenak bildu ziren eztabaida piztu eta bultzatzeko. Iraupena 8:48
NARO foroaren barruan egin zen, 2005. urtean. Amparorekin batera, beste emakumeren iritziak eta proposamenak bildu ziren eztabaida piztu eta bultzatzeko. Iraupena 8:48
Martxoak 8: hezkuntzan zer egin?
Txaro Arteagak Hezkuntza esparruan zer egin daiteke azaltzen du, argi eta labur.
Bideo xume hau (7 minutu) NARO foroaren barruan egin zen. Hezkuntzako materialetan sortu zen 2005. urtean. Zenbait emakumeren iritziak eta proposamenak bildu ziren eztabaida piztu eta bultzatzeko. Iraupena 7:54
Bideo xume hau (7 minutu) NARO foroaren barruan egin zen. Hezkuntzako materialetan sortu zen 2005. urtean. Zenbait emakumeren iritziak eta proposamenak bildu ziren eztabaida piztu eta bultzatzeko. Iraupena 7:54
Emakumearen egoera Martxoak 8an
Txaro Arteaga, Emakundeko zuzendari ohiak, emakumearen egoera aztertzen du elkarrizketa labur honetan.
NARO foroaren Hezkuntzako materialetan egin zen material hau 2005. urtean; Zenbait emakumeren iritziak eta proposamenak bildu ziren eztabaida piztu eta bultzatzeko. Iraupena 5:01
NARO foroaren Hezkuntzako materialetan egin zen material hau 2005. urtean; Zenbait emakumeren iritziak eta proposamenak bildu ziren eztabaida piztu eta bultzatzeko. Iraupena 5:01
Etiketak:
bizikidetza,
emakumea,
josi,
naro,
valores
2007/03/07
Asertibitatea morala eta kognizioaren batuketa
Manuel Segurak asertibitatea erdibidean marrazten du:
Beste guztiak ikusi ahal izateko MCS kanal osoa aukeratu
- inibizioa eta agresibitatearen artea,
- juztizia eta efikaziaren batuketa bezala ulertzen du.
Beste guztiak ikusi ahal izateko MCS kanal osoa aukeratu
2007/03/06
Elexalden bideo digitalarekin lanean
Elexalde BHIn, hau da Galdakaoko bigarren hezkuntzako institutoan, bideoekin lan egin nahi dute. Eta era erosoagoan ikusi eta erabili ahal izateko, dauzkaten bideo interesgarri guztiak, digitalizatzen hasi dira. Jesús de Blas, Premia arduradunak, kontatzen digu nola egiten duten. Iraupena 1:30
Etiketak:
bideo digitala,
esperientzia,
hezkuntb,
josi
2007/03/05
CEPA GERNIKA-LUMO: Argarkigintza digitala

Gernika-Lumoko Helduen Heziketaren Ikastetxean Taller de Fotografía digital izeneko modulua egiten ari gara ikasturte honetan. Hauek dira, besteak beste, landuko diren edukinak:
1. Atala: Irudi digitalaren iturriak
- Internet
- Eskanerra
- Argazki kamera
- Zenbait teknikak:
- Argazkien tamainu aldatzea
- Begi gorriak kentzea
- Argazkiak akuarela bihurtzea
- Argazkiak irudi bihurtzea
- Argazkiekin muntaiak egitea
- ...
- Argazkiak Internet sarean kokatzea
- Muntaiak egitea: soinua eta irudia
- Argazki album bilduma birtualak eratzea
Bizikidetza lantzeko-zaintzeko bideoak
Sopelako eta Gallartako institutuetan bideo bana egin dute Bizikidetza hobetzeko. Pentsatuz eta gogoeta eginez ikasi badezakegu,
Gallartako Bideoa: Gazte Bizitza 3:01
- gure rolak ikusiz (antzeztuz eta gugandik urrunduz)
- eta beste posible batzuk jokatuz (role-playing)
Gallartako Bideoa: Gazte Bizitza 3:01
Etiketak:
bizikidetza,
googlevideo,
hezkuntb,
josi
Suscribirse a:
Entradas (Atom)